Genesis Mining - Easy Mining

Rabu, 30 Mei 2018

JUS LEMON PANAS

Profesor Chen Huiren dari Hospital Umum Tentera Beijing menekankan bahawa jika setiap orang yang menerima surat berita ini boleh menyebarkan sepuluh salinan kepada orang lain, pasti sekurang-kurangnya satu nyawa akan dapat diselamatkan ...
Saya telah melakukan peranan saya, mudah-mudahan Anda juga boleh membantu dengan melakukan peranan anda. terima kasih!

Air limau (Lemon ) Panas boleh menyelamatkan anda selama-lamanya

Jika anda sibuk, anda mesti membaca kemudian beritahu orang lain tentangnya.

Air Lemon panas ~ hanya membunuh sel-sel kanser!

Hiris dua hingga tiga kepingan Lemon secara nipis dalam satu cawan, tuangkan air panas maka air itu akan menjadi "air alkali", diminum setiap hari, dan ia akan memberi manfaat kepada sesiapa sahaja.

Lemonade ( Air Limau ) panas boleh mengeluarkan bahan anti-kanser yg pahit manis dan ia merupakan perkembangan terbaru dalam rawatan kanser yang berkesan dalam bidang perubatan.
Lemon Hawthorn hanya vitamin C, sama seperti tomato mesti dimasak untuk mempunyai lycopene.

Jus lemon panas mempunyai kesan rawatan terhadap ketumbuhan sista ( cyst -ketumbuhan, selalu di ovari -rahim) dan tumor.

Ia telah dibuktikan boleh merawatkan semua jenis kanser.

Merawat dengan kaedah rawatan ekstrak lemon hanya akan memusnahkan sel-sel malignan ( sel ketumbuhan Ganas ) dan tidak akan menjejaskan sel-sel yang sihat.

Satu lagi ... Asid sitrik dan poliphenol lemon dalam jus lemon boleh mengawal tekanan darah tinggi, berkesan mencegah trombosis urat dalam ( deep vein), menyesuaikan peredaran darah, dan mengurangkan bekuan darah.

Selepas membaca, beritahu orang lain! Jaga kesihatan anda sendiri.

Petua
Profesor Chen Huiren menegaskan bahawa jika setiap orang yang menerima surat berita ini boleh mengemukakan sepuluh salinan kepada orang lain, pasti bahawa sekurang-kurangnya satu nyawa akan diselamatkan ... Saya telah melakukan bahagian saya, dan saya berharap anda dapat membantu juga. Lakukan bahagian awak. terima kasih!

Sumber : Telegram

0 Komen Anda:

Catat Ulasan